Tvoja naloga je bila, da si do 9. maja 2014 pripravil-a poročilo o izbrani temi. Prvi del naloge si že opravil-a. Danes te čaka še drugi del naloge na blogu. V vsakem poglavju si izberi temo, ki te najbolj zanima, preberi poročilo, ki ga je pripravil eden izmed tvojih sošolcev ter ga komentiraj.
Ko boš končal z vsemi komentarji, se vrni v to poglavje in zapiši komentar. V komentar zapiši:
- kako ti je bilo všeč delo z blogom
- kje si imel-a največje težave pri pisanju poročila o svoji izbrani temi
Delo se nama je zdelo zelo zanimivo, saj sva izvedela mnogo novih podatkov. Takšen način učenja prinaša nove motivacije. Rada bi ponovila to delo naslednje leto. S težavami sva se srečevala pri iskanju podatkov in izražanju na pravilen način.
OdgovoriIzbrišiTakšen način dela se mi zdi zelo zanimiv in poučen, saj sem se znanje naučila, uporabiti tudi na drugačen način. Pri pisanju poročila sem se podrobneje poglobila v izbrano temo ter o njej izvedela veliko novega. Včasih sem se srečevala s težavami, glede zapisovanja povedi, saj jih nekajkrat nisem znala pravilno oblikovati. Kljub temu pa bi takšen način dela še ponovila, tako mi naslednjič niti sestavljanje in oblikovanje povedi ne bo delalo težavic.
OdgovoriIzbrišiNik in Tilen: Delo na takšen način se nama zdi dobro in zanimivo, saj se dosti naučiš in izveš še kaj novega, ko iščeš podatke. Takšno delo bi še kdaj ponovila, ker se iz takega dela marsikaj naučiš.
OdgovoriIzbrišiTakšno delo se mi je zdelo zanimivo, saj smo na drugačen način pridobili znanje o Južni Ameriki. Med pisanjem poročila smo 'svojo temo' dobro spoznali. Če smo hoteli komentirati druge, smo morali poročilo prebrati, zato smo odnesli znanje tudi iz njih.
OdgovoriIzbrišiSama sem se svojo temo najprej naučila, šele potem sem napisala poročilo. Tako mi pisanje ni delalo večjih težav, le včasih sem imela težave z izražanjem misli.
Delo bi z veseljem ponovila!
Takšno delo se mi je zdelo zabavno in zanimivo. Južno Ameriko smo spoznali in predstavili na drugačen način. Pri pisanju poročila in komentiranju drugih nisem imela težav. Sama sem se ob pisanju poročila in ob branju drugih naučila veliko. Bila bi zelo vesela, če bi tak način dela ponovili še kdaj.
OdgovoriIzbrišiNa začetku sem bila nekoliko skeptična o tej zadevi z 'blogom', vendar sem bila na koncu prijetno presenečena. Ne le, da se na ta način naučiš veliko novega in se razpišeš o izbrani temi, pač pa lahko svoje delo primerjaš z drugimi in se tako naučiš razmišljati objektivno, hkrati pa sprejemati kritiko.
OdgovoriIzbrišiJaz osebno sem se kar nekaj časa ubadala s vprašanjem »Kako začeti poročilo?«, toda ko enkrat začneš, težko nehaš – tako velja vsaj za mene. Ostalo mi ni povzročalo večjih težav; mogoče zbiranje podatkov in jih prevajati v slovenščino, kar pa tudi ni bilo posebno naporno.
V celoti gledano mi je bilo takšno delo všeč in upam, da si bo učiteljica izmislila še kakšen tako zabaven način učenja!
Delo z blogom mi je bilo zelo všeč. Upam, da bomo takšno delo kdaj ponovili. Menim, da smo se z takšnim načinom učenja naučili več kot pri navadni uri.
OdgovoriIzbrišiNisem imel večjih težav. Zanimiva pa so mi bila mnenja in kritike mojih sošolcev in sošolk.
Delo z blogom mi je bilo zanimivo in poučno.O svoji in drugih temah sem izvedela veliko novega.Takšno delo še bi kdaj ponovila.Imela sem nekaj težav pri iskanju podatkov.
OdgovoriIzbrišiDelo je bilo vsekakor zelo zanimivo in bi si takšno delo želela še večkrat. Imela sem nekaj težav pri iskanju na začetku, vendar sem se na koncu znašla in mislim, da sem delo odlično opravila in se potrudila, tako kot tudi drugi.
OdgovoriIzbrišiUrška Zemljič
Takšno delo je bilo meni zelo zanimivo,veliko sem se naučil novega
OdgovoriIzbrišiAvtor je odstranil ta komentar.
OdgovoriIzbrišiTakšen način dela se mi zdi zelo zanimiv in poučen.Veliko stvari smo se naučili in raziskali sami. Pri vseh predstavitvah sem izvedela nekaj novega. Seveda bi takšen način dela z veseljem še enkrat ponovila.
OdgovoriIzbrišiTjaša Pleteršek
Avtor je odstranil ta komentar.
OdgovoriIzbrišiAvtor je odstranil ta komentar.
OdgovoriIzbriši